قالب و افزونه وردپرس

نحوه ایجاد فایل XML جدید در اندروید

منتشرشده توسط حامد قنبری در تاریخ

همانطور که در مباحث گذشته ذکر گردید لایه های XML به مانند پوسته هایی هستند که سایر عناصر و ویوها چه بصورت داینامیک و برنامه نویسی شده و چه بصورت غیرداینامیک بر روی آن پیاده می شوند. فلذ برای هر برنامه ای وجود یک لایوت XMl  اصلی از ضروریات اصلی آن برنامه محسوب می شود . برای ایجاد لایوت بطور کلی از دو را می توان اقدام کرد در روش اول : در فایل res  بر روی فایل layout کلیک راست کرده و  از منو ظاهر شده گزینه New  و از  زیر منوی New  آیتم Layout Resource file  را کلیک می کنیم.

با کلیک بر روی Layout Resource file دیالوگ زیر ظاهر می شود.سپس نام مورد نظر خود را با حروف کوچک و بدون خط تیره در قسمت file name  تایپ کرده و دکمه Ok را می زنیم. بدین ترتیب لایوت جدید ایجاد می شود.

 

 

در روش دوم :در فایل res  بر روی فایل layout کلیک راست کرده و  از منو ظاهر شده گزینه New  و از  زیر منوی New  آیتم XML و از زیر منوی آیتم مذکور بر روی آیتم Layout XML File کلیک می کنیم.

 

 

بعد از کلیک ،در دیالوگ ظاهر شده زیر نام لایوت را تایپ کرده و گزینه Ok  را می زنیم.

 

موفق و پیروز باشید

کپی برداری از محتوای سایت psrd، ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد. (تنها استفاده شخصی کاربران ، مجاز است) (کپی برداری توسط سایر وب سایت ها  غیرقانونی و حرام است).

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *