قالب و افزونه وردپرس

ارسال و دریافت اطلاعات از سرور و ذخیره اطلاعات در SqlServer در اندروید از طریق ارتباط با php

منتشرشده توسط حامد قنبری در تاریخ

ارتباط بین نرم افزار آندروید و سرور یکی از رایج ترین الزاماتی  است که یک برنامه نویس باید بدان اهتمام و توجه خاصی داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند کاربران خود را از طریق سرور مدیریت کند. در موارد مکرر، شما نیاز پیدا می کنید اطلاعات و کنش لازم را از کاربر  گرفته و بدان واکنش های معناداری بدهید یا می توانید اطلاعاتی را به نرم افزار خود ارسال کنید که بر مبنای آن اطلاعات نرم افزار خود را بهتر مدیریت کنید . مثلا فرض کنید در نرم افزار خود از وب ویوی استفاده کرده اید که آدرس url  آن  با توجه تغییراتی که در  آینده در آدرس های دامنه های ثبت شده  شما ممکن است رخ دهد تغییر کند در این حالت تعریف آدرس وب ویو بر اساس داده های ارسالی از سرو تغییر خواهد کرد .

در این آموزش، ما قصد داریم که یک رابط کاربر ایجاد می کنیم که کاربر برخی از گزینه ها را انتخاب کرده و اطلاعات خود را به سرور ارسال کند،سپس داده ها توسط یک اسکریپت php بر روی سرور پردازش  ودر در یک جدول پایگاه داده SqlServerذخیره شود. خلاصه تر، اینکه ما قصد داریم یک برنامه پیش بینی مسابقات فوتبال دو تیم پرسپولیس و استقلال  را طراحی کنیم که در آن بازی های این دو تیم به کاربر ارائه می شود و  از کاربر می خواهد مسابقه فوتبال دو تیم را  پیش بینی  کند، و این پیش بینی ها در سرور ذخیره می شود.

از این رو ما یک برنامه Android طراحی خواهیم نمود که در آن می خواهیم داده ها را از پایگاه داده MySQL به اپلیکیش خود را ارسال کنیم و مجددا اطلاعات جمع آوری شده از کاربران را به  سرور ارسال کنیم(به زودی).

 

 


0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *